Jogsértő volt a TV2, amikor csak a Fidesz ajánlásairól számolt be

a TV2, megúszták a pénzbüntetést

Jogsértő volt a TV2, amikor csak a Fidesz ajánlásairól számolt be
Fotó: Facebook/Herczeg Tamás

Kimondta a Kúria, hogy a TV2 jogszabálysértést követett el, amikor csak arról számolt be, hogy a Fidesz-KDNP leadta az ajánlásokat az EP-választás előtt, pedig a kormánypártokkal egy időben a Jobbik és a Momentum is megtette ezt.

A csatornának fizetnie ugyan nem kell, de amellett, hogy „eltiltották a további jogsértéstől”, három napon belül a végzés rendelkező részét az egyoldalú közléssel azonos napszakban és ahhoz hasonló módon közzé kell tennie.

A 24.hu felidézi: a TV2 azzal védekezett, hogy a fontos hír az volt, hogy a Fidesz adta le elsőnek az ajánlásokat, emiatt annak nincs hírértéke, hogy ki következett utánuk. Habár azóta már kiderült, hogy még csak ez sem igaz, mivel a Jobbik adta le elsőnek az ajánlásokat.

Nyomj a tetszikre, hogy ne maradj le a friss hírekről!

vagy

Köszi, már követem az oldalt!