Tömegével bukja a helyreigazítási pereket a lakájmédia

Miközben a „balliberális féknyúzgyárak” nehéztüzérsége ennek a tizedét hozta össze.

Tömegével bukja a helyreigazítási pereket a lakájmédia

Száznál több sajtó-helyreigazítási pert veszítettek 2018-ban a kormánypárti propagandát harsogó médiumok – számolta össze az Átlátszó.

A lap a Fővárosi Törvényszéknél kilincselt az adatokért. Ennek során derült ki, hogy a kormányzati revolvermédiává züllesztett, gigászi hiányt termelő közmédia, a Lokál, az Origo, a tegnap Magyar Nemzetté változtatott Magyar Idők, a Pesti Srácok, a hajléktalanrugdosó Ripost, a TV2 és 888

nem kevesebb, mint 109 helyreigazítási pert veszített el csak tavaly.

Ezek közül a bíróság az Origót kapta legtöbbször hazugságon.

2017-ben a kormányzati médiaholdudvar mérlege még „csak” 53 bukott helyreigazítási per volt, jegyzi meg az Átlátszó.

De kikérték a kormányfüggetlen szerkesztőségek adatait is, azokét, amelyeket ugye lelkesen féknyúzoz a kormányoldal, de hogy, hogy nem, a 444, az RTL Klub, az Index, az Átlátszó, és Simicska kapitulációjával bezárt, pár évig ellenzékiként működő Magyar Nemzet

összesen csak 14 esetben kényszerült helyreigazításra.

Pedig Orbán Viktor szerint baloldali médiatúlsúly van, meg hazugsággyárak, tehát már csak a matek alapján is a független sajtó térfelén várna az ember több bukott pert.

Nyomj a tetszikre, hogy ne maradj le a friss hírekről!

vagy

Köszi, már követem az oldalt!