Úgy beolvasták az ellenzék követeléseit a közmédiában, hogy az agyad eldobod

Sajtótörténeti mérföldkőhöz érkeztünk MTVA-ilag – megint.

Hihetetlen komoly erőfeszítésekkel kerülte el eddig az idén 92,7 milliárd adóforintból működő közmédia, hogy ne kelljen foglalkozniuk az ellenzék december óta lobogtatott öt pontjával. Most viszont pont jól jött a téma egy lejáratáshoz, úgyhogy kaptak az alkalmon.

Az apropó az lett, hogy a propagandakanálisnál úgy gondolták,

ideje beletörölni a lábukat Fekete-Győr Andrásba.

A Momentum elnöke néhány napja adott interjút a hvg.hu-nak, és kérdezték a tüntetők öt pontjáról is, amiből csak négyet tudott felsorolni Fekete-Győr (ez azért valóban elég kínos, tegyük hozzá).

De a baki pont elég volt arra, hogy a cikkre ráugorjon az M1 „híradó”, és immár meglátva az addig soha észre nem vett hírértéket a témában, kétperces riportban harsogja, hogy

„Nem tudta felsorolni az ellenzéki követelések minden pontját a Momentum elnöke”.

Az adást a 444.hu vette észre, amibe bevágták a hvg.hu írásának vonatkozó részét, de a propagandista még fel is olvasta a pontokat. Ide kattintva tudod megnézni a remekművet.

Hát, így került be végül az öt pont a közmédiába, amely a 2,5 millió nem fideszes szavazó adóforintjaiból is működik, és amiben úgy tűnik, ellenzéki téma csak akkor hírértékű, ha azzal gyalázni lehet valamelyik ellenzéki szereplőt.

Nyomj a tetszikre, hogy ne maradj le a friss hírekről!

vagy

Köszi, már követem az oldalt!